Postat 4 augusti 200520 år As a carnivore, the Royal Gramma Basslet will do well on a diet of meaty fare including marine fish, crustacean flesh, mysid shrimp, and quality frozen preparations. http://www.liveaquaria.com/product/prod_Display.cfm?pCatId=53
Postat 4 augusti 200520 år Min äter allt jag slänger ner i karet.Om det är så att du har en och inte får den att äta kan du prova med levande mysis, min älskar det.
Postat 5 augusti 200520 år I naturen äter de alla möjliga zooplankton såsom små räkdjur, fiskyngel och liknande. I akvarium så går det bra att mata dem med artemia, mysis, fiskkött med mera. Ofta tar de även flingfoder.
Postat 5 augusti 200520 år Undra hur rabarberpaj och köttfärspaj påverkar vattenvärdena, tror att dom blir rätt sunkiga efter ett tag med den matningen.
Postat 5 augusti 200520 år Författare Ok har bakat en rabarber paj nu.Och jag har aldrig sätt en fisk äta så fort.Skickade när en deciliter vaniljsås också för vem käkar paj utan sås?.MVH Jocke
Postat 5 augusti 200520 år Författare Tjenare!Vart köper ni erat foder?.Handlar någon fryst foder genom post order?.mvh Jocke
Postat 6 augusti 200520 år Använder man nog mycket bakpulver i rabarberpajen får man ju buffer samtidigt .
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.