lottac Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Vi har så många kunniga medlemmar på sidan.jag har googlat och sökt. Vilka säljer kar på 600 liter?Jag vill inte ha aluminium ram. Citera
_Manne_ Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Lotta , är du ute efter bara ett kar eller en komplett möbel osv..Mvh Manne Citera
Laggeman Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 RSM har ju några större, om du söker en färdig möbel.Har kollat på deras 500-variant, riktigt snygg, men lite väl häftigt prissatt till vad man får för pengarna. Men så är det ju ett färdigt kar också. Citera
sparrow Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 kent på nol ciklidhobby har en kille som bygger kar både standard och specialbeställda mått till bra priser, gå in på ciklidhoby.se och kolla där om det e priser som skulle kunna passa dig //Robin o sanna Citera
lottac Postat 11 augusti 2013 Författare Postat 11 augusti 2013 Kar och möbel utan massa annat. Lotta , är du ute efter bara ett kar eller en komplett möbel osv..Mvh Manne Citera
lottac Postat 9 september 2013 Författare Postat 9 september 2013 Nja, Herkules hade kanske en variant..... annars verkar det svårt Citera
j sjögren Postat 9 september 2013 Postat 9 september 2013 Har du kollat vad det kostar att låta Majornas glas bygga ett till dig? Citera
lottac Postat 9 september 2013 Författare Postat 9 september 2013 Jag skicka mail till dem för två månader sedan men inte fått nått svar..... Citera
sparrow Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Det är nog bättre att du ringer majornas än att mejla.. Vad för mått är det du är intresserad av? Vet att hornbach tar in kar på beställning med, och dem har ju lägsta pris garanti Citera
Vandal Postat 15 september 2013 Postat 15 september 2013 jag hade åkt till Nol... Kents kar är snygga och välbyggda... han kan lösa det mesta, men vill helst att man ska vara ciklidakvarist istället för salt =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.