Postat 22 november 201311 år Författare jaha ok, får testfånga den. Tänkte att den ska omplaceras när stjärnorna tar slut.
Postat 6 december 201311 år Författare Det är ett snyggt kar du fått till, gillar "pelar looken" tack freddi, jag är nöjd för tillfället. Ska bara ge det tid
Postat 6 december 201311 år Författare Vad har du för fisk? Ser inte så många på bilderna Två bangaii och en mandarin. Vill utöka med nåt men vet inte vad.
Postat 6 december 201311 år Nån liten dvärgkejsare kanske? Jag funderar själv på en eller två N magnifica. Ganska "basic" fisk men galet snygg, och i blåljus ännu finare
Postat 6 december 201311 år Författare ja finns många fina, men vågar inte chansa med korallerna i åtanke. En sån här skulle jag vilja ha http://www.reeflex.net/tiere/159_Calloplesiops_altivelis.htm , men det blir i nästa burk. c. rostratus är ju fina men blir för stora och är ju inte helt säkra. Har läst att dessa ska vara säkra http://www.reeflex.net/tiere/441_Hemitaurichthys_polylepis.htm men de blir ju rätt stora de med.Nån liten dvärgkejsare kanske? Jag funderar själv på en eller två N magnifica. Ganska "basic" fisk men galet snygg, och i blåljus ännu finare
Postat 6 december 201311 år Ja mirakelborrarna är skitsnygga. Fanns en stor en i "min" butik nyligen som var väldigt iögonfallande
Postat 6 december 201311 år Författare Ja mirakelborrarna är skitsnygga. Fanns en stor en i "min" butik nyligen som var väldigt iögonfallande hehe ja minns att jag såg en hemma hos en kille för ett år sen nånting, ha begäret är fortfarande stort
Postat 6 december 201311 år Ja mirakelborrarna är skitsnygga. Fanns en stor en i "min" butik nyligen som var väldigt iögonfallande Ja det är grymt goa fiskar.Har lagt ut bild på min på FB Dahlgren som du kan läska dej med så länge
Postat 6 december 201311 år Författare Ja det är grymt goa fiskar.Har lagt ut bild på min på FB Dahlgren som du kan läska dej med så länge Lägga den i din tråd jag tycker du ska!
Postat 8 december 201311 år Författare Det är kärlek i luften i våra krokar :-) ska du försöka dra upp några?Nej jag har inget extra kar. Ska du?
Postat 8 december 201311 år Författare Roligt sånt är skoj.Ser superfint ut för övrigt TommyTack tack
Postat 9 december 201311 år De är ganska små va? Dina bangaiier? Min hane tuggar fortfarande men han är rätt stor.
Postat 16 december 201311 år Författare Akvariet fyller 6 månader i dagarna, hänt lite iaffår ta lite fler bilder i dagarna
Postat 16 december 201311 år Författare Snyggt! Är det samma monti där ovanför också? japp. den syns lite i den högra bilden.
Postat 16 december 201311 år Snygg tillväxt på den med Min röda vill inte vxa utåt av ån anledning, den växer neråt och under sig själv.. =S Får se om starkare belysning kan hjälpa sen
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.