dahlgren Postat 22 november 2013 Författare Dela Postat 22 november 2013 jaha ok, får testfånga den. Tänkte att den ska omplaceras när stjärnorna tar slut. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 6 december 2013 Författare Dela Postat 6 december 2013 väx frogskin väx!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 6 december 2013 Dela Postat 6 december 2013 Det är ett snyggt kar du fått till, gillar "pelar looken" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 6 december 2013 Författare Dela Postat 6 december 2013 Det är ett snyggt kar du fått till, gillar "pelar looken" tack freddi, jag är nöjd för tillfället. Ska bara ge det tid Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 6 december 2013 Dela Postat 6 december 2013 Vad har du för fisk? Ser inte så många på bilderna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 6 december 2013 Författare Dela Postat 6 december 2013 Vad har du för fisk? Ser inte så många på bilderna Två bangaii och en mandarin. Vill utöka med nåt men vet inte vad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 6 december 2013 Dela Postat 6 december 2013 Nån liten dvärgkejsare kanske? Jag funderar själv på en eller två N magnifica. Ganska "basic" fisk men galet snygg, och i blåljus ännu finare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 6 december 2013 Författare Dela Postat 6 december 2013 ja finns många fina, men vågar inte chansa med korallerna i åtanke. En sån här skulle jag vilja ha http://www.reeflex.net/tiere/159_Calloplesiops_altivelis.htm , men det blir i nästa burk. c. rostratus är ju fina men blir för stora och är ju inte helt säkra. Har läst att dessa ska vara säkra http://www.reeflex.net/tiere/441_Hemitaurichthys_polylepis.htm men de blir ju rätt stora de med.Nån liten dvärgkejsare kanske? Jag funderar själv på en eller två N magnifica. Ganska "basic" fisk men galet snygg, och i blåljus ännu finare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 6 december 2013 Dela Postat 6 december 2013 Ja mirakelborrarna är skitsnygga. Fanns en stor en i "min" butik nyligen som var väldigt iögonfallande Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 6 december 2013 Författare Dela Postat 6 december 2013 Ja mirakelborrarna är skitsnygga. Fanns en stor en i "min" butik nyligen som var väldigt iögonfallande hehe ja minns att jag såg en hemma hos en kille för ett år sen nånting, ha begäret är fortfarande stort Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 6 december 2013 Dela Postat 6 december 2013 Får bli i drömkaret sen för min del Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 6 december 2013 Dela Postat 6 december 2013 Ja mirakelborrarna är skitsnygga. Fanns en stor en i "min" butik nyligen som var väldigt iögonfallande Ja det är grymt goa fiskar.Har lagt ut bild på min på FB Dahlgren som du kan läska dej med så länge Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 6 december 2013 Författare Dela Postat 6 december 2013 Ja det är grymt goa fiskar.Har lagt ut bild på min på FB Dahlgren som du kan läska dej med så länge Lägga den i din tråd jag tycker du ska! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 7 december 2013 Författare Dela Postat 7 december 2013 kommer hem och ser att bangaii har lekt, skoj Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 7 december 2013 Dela Postat 7 december 2013 Det är kärlek i luften i våra krokar :-) ska du försöka dra upp några? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomtom Postat 7 december 2013 Dela Postat 7 december 2013 Roligt sånt är skoj.Ser superfint ut för övrigt Tommy Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 8 december 2013 Författare Dela Postat 8 december 2013 Det är kärlek i luften i våra krokar :-) ska du försöka dra upp några?Nej jag har inget extra kar. Ska du? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 8 december 2013 Författare Dela Postat 8 december 2013 Roligt sånt är skoj.Ser superfint ut för övrigt TommyTack tack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 9 december 2013 Författare Dela Postat 9 december 2013 ahh, bangaien har svalt äggen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 9 december 2013 Dela Postat 9 december 2013 De är ganska små va? Dina bangaiier? Min hane tuggar fortfarande men han är rätt stor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 9 december 2013 Författare Dela Postat 9 december 2013 ja dom är rätt små. Men du vet de ska ju börjas i tid ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 16 december 2013 Författare Dela Postat 16 december 2013 Akvariet fyller 6 månader i dagarna, hänt lite iaffår ta lite fler bilder i dagarna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 16 december 2013 Dela Postat 16 december 2013 Snyggt! Är det samma monti där ovanför också? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 16 december 2013 Författare Dela Postat 16 december 2013 Snyggt! Är det samma monti där ovanför också? japp. den syns lite i den högra bilden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 16 december 2013 Dela Postat 16 december 2013 Snygg tillväxt på den med Min röda vill inte vxa utåt av ån anledning, den växer neråt och under sig själv.. =S Får se om starkare belysning kan hjälpa sen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.