pepe Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hur gamla brukar akvariefiskarna blir om dom lever i bra akvarier med bra vattenvärden? Är det olika för t ex clowner och kejsare? Hur länge har ni haft fiskar som längst?En fråga till- när blir fiskarna "könsmogna"? Citera
Klubbsson Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Min "gamlingar" är en Blå djävul på minst 5 år (har haft den i 4år), och en klo räka på 7 år. (jag har själv haft den i 6 mån) Citera
pepe Postat 8 augusti 2005 Författare Postat 8 augusti 2005 Finns det ingen teori på hur gamla dom brukar bli?Vad med den andra frågan- hur gamla brukar dom vara innan dom själva kan få barn? Citera
Wotan Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 clowner kan väl bli upp till 25- 30 år gamla har jag för mig (i det fria). En kompis har en som är 12 år iaf (lever fortfarande) Citera
pepe Postat 8 augusti 2005 Författare Postat 8 augusti 2005 är det olika för olika typer fisk då? kejsare- blir dom t ex äldre än clowner? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.