BroderIsak Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Kolla igenom denna hemsida. Här står det allt om alla fiskar,koraller,alger allt...allt.http://www.meerwasser-lexikon.de/Om det e nån som vill veta.Eller ni kanske redan visste... Citera
Mazi Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Verkar bra, synd att man inte är spc bra på tyska, annars hade det varit en sida jag besökt ofta Citera
wrang Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Längst upp till höger så står det eng. Klicka på den så får du sidan på engelskaHjälp mig att få saltvattensguiden lika bra då! Citera
BroderIsak Postat 9 augusti 2005 Författare Postat 9 augusti 2005 Längst upp till höger så står det eng. Klicka på den så får du sidan på engelskaHjälp mig att få saltvattensguiden lika bra då!Det e väl klart att vi skall göra det. ´Det tar två minutern,Markera hela sidan,kopiera,Gå tillbaka till Guiden,Klistra in, Klart eller?????????. Skoja ba Citera
MattiasN Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Måste säga att jag tycker här är väldigt bra drag här på forumet, det är trots allt sommar (även om det inte märks på vädret...) och intresset borde vara lite lägre än resten av året, men inte, här rasar disskussionerna på! Det är alldeles perfekt för mig, håller just på och startar upp efter en tids frånvaro från salt, är här inne hur ofta som helst och kollar om det hänt nått!Tack alla för att ni bidrar!MvhMattias Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.