Andreas N Postat 28 augusti 2013 Postat 28 augusti 2013 Funkar det med knappar och rostratus? Någon dom har erfarenhet om det? Citera
Hoyt Postat 28 augusti 2013 Postat 28 augusti 2013 Inga problem hos mej iaf, har dock käkat nån Glasros som e positivt. Men de e nog väldigt individuellt. Citera
Moose Postat 28 augusti 2013 Postat 28 augusti 2013 knappar skall inte vara några problem, därimot glasrosor och rörmaskar ligger pyrt till. Citera
Andreas N Postat 28 augusti 2013 Författare Postat 28 augusti 2013 Tack. Ja att min äter glasrosor det vet ja. Jag är så sugen på att komplettera med lite snygga zoos under acroporerna. Citera
_Manne_ Postat 28 augusti 2013 Postat 28 augusti 2013 Dom chelmon jag försökt med har inte rört någon variant av zoas his mig.. Tyvärr har resultatet alltid varit att fjärilen har gått vidare fast jag har dussintals roser.. Citera
Guest Postat 28 augusti 2013 Postat 28 augusti 2013 chelmon kan röra koraller om den ej finner någon annan vettig mat. Men några knappar tror jag ej dem rör det är mer sps dom brukar pilla bort någon polyp på då och då. Citera
Andreas N Postat 28 augusti 2013 Författare Postat 28 augusti 2013 Jag har haft min ganska länge och har aldrig sett den röra några sps iaf. Blev inga knappar idag men det finns ju fler tillfällen ngn annan gång. Citera
Luddox Postat 28 augusti 2013 Postat 28 augusti 2013 En av de tre jag haft gillade att nafsa på min stora rörmask, men ingen av dem rörde några knappar eller koraller. Ingen av dem rörde dessvärre heller glasrosorna, känns som deras goda rykte här är lite överdrivet.. Citera
NiXoN Postat 28 augusti 2013 Postat 28 augusti 2013 Lite OT kanske men skaffade du inte en rätt häftig mussla nyligen?Den kan nog bli en måltavla för chelmonen och det behöver inte hända på en gång...//NiXoN Citera
Hoyt Postat 28 augusti 2013 Postat 28 augusti 2013 Lite OT kanske men skaffade du inte en rätt häftig mussla nyligen?Den kan nog bli en måltavla för chelmonen och det behöver inte hända på en gång...//NiXoNJa för att hänga på din ot så kan jag säga att min har slaktat 3 stycken snygga musslor Citera
Guest Postat 28 augusti 2013 Postat 28 augusti 2013 Musslor + pinsettfiskar ? inga musslor. Visst brukar dom käka glasrosor men det kan ta ett tag. Finns det smådjur så väljer dom det före. Citera
wrang Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Min funkade jätte bra i karet utan att röra koraller, knappar eller rörmaskar. Glasrosor tog den bra. Men tyvärr så hick den bort efter 4månader trotts att man matade den varje dag.../Christian"Skrivet från en mobilenhet med tapatalk" Citera
Hoyt Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Min käkar typ bara bloodworms. Han kan ta krill mysis o flakes i munnen, tuggar o spottar ut, jäkligt irriterande Citera
Guest Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Ha ni avmaskat firrarna? Det är lie a och o för att lyckas. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.