Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Dom chelmon jag försökt med har inte rört någon variant av zoas his mig.. Tyvärr har resultatet alltid varit att fjärilen har gått vidare fast jag har dussintals roser..

Postat

chelmon kan röra koraller om den ej finner någon annan vettig mat. Men några knappar tror jag ej dem rör det är mer sps dom brukar pilla bort någon polyp på då och då.

Postat

En av de tre jag haft gillade att nafsa på min stora rörmask, men ingen av dem rörde några knappar eller koraller. Ingen av dem rörde dessvärre heller glasrosorna, känns som deras goda rykte här är lite överdrivet..

Postat

Lite OT kanske men skaffade du inte en rätt häftig mussla nyligen?

Den kan nog bli en måltavla för chelmonen och det behöver inte hända på en gång...

//NiXoN

Postat
Lite OT kanske men skaffade du inte en rätt häftig mussla nyligen?

Den kan nog bli en måltavla för chelmonen och det behöver inte hända på en gång...

//NiXoN

Ja för att hänga på din ot så kan jag säga att min har slaktat 3 stycken snygga musslor

Postat

Musslor + pinsettfiskar ? inga musslor. Visst brukar dom käka glasrosor men det kan ta ett tag. Finns det smådjur så väljer dom det före.

Postat

Min funkade jätte bra i karet utan att röra koraller, knappar eller rörmaskar. Glasrosor tog den bra. Men tyvärr så hick den bort efter 4månader trotts att man matade den varje dag...

/Christian

"Skrivet från en mobilenhet med tapatalk"

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...