Gå till innehåll

Arothron sp. 01


Guest

Rekommenderade inlägg

Giftet är i fisken. Den har gift säller i membranen mellan muskelfibrerna. Är på g med ett 1500L kar just nu är den bara 8cm är lite orolig om den skulle ge sig på korallerna men jag ska dra igång ett extra kar utifall. Storleken är ungifär som en medel kirurg som vuxen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Här har vi en lösning för besvärliga knappar och skivor :) Har testat lite olika koraller hos han nu. Bara knappar och skivor som han mumsat i sig. Han smakade på ett mjukis träd men han skakade bara sedan inte varit på det likaså Dom lps jag stoppat i han rör dom ej längre han skakade bra länge när han testade min hammarkorall nu håller han sig på avstånd sps rör han inte alls. Jäkla kul firre.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En sak till om ni skaffar en sådan här firre se till att ha sand. Min fick idag se sin egen spegelbild i bottenglaset och vart rädd blåste upp sig. Det såg rätt kul ut när han snurrade runt. Dock inte lika kul när kom framför pumpen och for iväg rakt på en sten och skadade ögat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...