hagbard Postat 8 september 2013 Postat 8 september 2013 vad gör ni åt den?jag har valt att släppa den,,men är något ångerfull... Citera
DaTrucka Postat 9 september 2013 Postat 9 september 2013 Hur menar du?Låta bli att skrapa?Jag höll på att skrapa o göra fint i början, sen tröttnade jag för man såg bara en liten bit av den i mitt kar ändå.Limmade dit en liten matta med stjärnpolyper istället, blev ganska coolt när det växte till sig. Citera
Andreas84 Postat 9 september 2013 Postat 9 september 2013 Hur menar du?Låta bli att skrapa?Jag höll på att skrapa o göra fint i början, sen tröttnade jag för man såg bara en liten bit av den i mitt kar ändå.Limmade dit en liten matta med stjärnpolyper istället, blev ganska coolt när det växte till sig.Har klistrat svart vinyl över hela, blev kanon. Eller menar du med skrapa alger och sånt så tycker jag det är snyggt med kalkalger på bakrutan Citera
hagbard Postat 13 september 2013 Författare Postat 13 september 2013 ja jag menade alger på bakrutan..är impad över vissa kar som ser helt sterila ut fast mängder av ljus..jag har blå film på bakrutan samt sten som går emot så det är svårt att hålla rent där..kalkalger växer på och även mindre snygga. Citera
DaTrucka Postat 13 september 2013 Postat 13 september 2013 Dom är flitiga med rakbladsskrapan inför fotografering. Citera
hagbard Postat 13 september 2013 Författare Postat 13 september 2013 Dom är flitiga med rakbladsskrapan inför fotografering.hehe! algen-ex utesluter vi då Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.