hagbard Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Tanken är någon form av utbyte mellan eldsjälar i denna utbudsfattiga region av Sverige...typ inköpsresor,fraggbyten osv..jag anmäler mig!Hagbard Karlskoga! Citera
Bygert Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Örebro? De går alri!!Mer seriöst, tja, jag lyssnar ju i a f om nån kommer upp med nåt. Citera
hagbard Postat 21 september 2013 Författare Postat 21 september 2013 Då kanske vi skulle skapa en grupp då tänkte jag..men kan inte finna den funktionen helt appropå he! har för mig det skulle finnas men jag kanske inte helt enkelt ser det..eller också är jag ute o cyklar Citera
patchi Postat 6 oktober 2013 Postat 6 oktober 2013 Låter bra. Vill också kunna samåka på inköpsresor tex. Bor i Karlstad. Citera
gordan_ Postat 6 oktober 2013 Postat 6 oktober 2013 låter kanon jag och farsan är gärna på, 'är det någon här som ska till gtb på mässan ??? Citera
hagbard Postat 6 oktober 2013 Författare Postat 6 oktober 2013 Har lyckats klura ut detta om grupper nu...man är välle lite trög...det pinsamma är ju att det finns en värmlandsgrupp redan...däremot så finns det ingen i lag med närkingar...En fråga till nuvarande värmlandsgrupp,,är det någon som tar tag i det? händer det nått?..skulle man kunna utnyttja befintliga akvarieföreningar?Menar om vi blir medlemmar så får vi ha en saltträff med utbyte i deras lokaler eller nått Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.