Gå till innehåll

Alternativ till mp40


Lunka

Rekommenderade inlägg

Hej. Har sån otur med min vortech. För runt 6 mån sedan lade kontrollen av. Så jag köpte en ny och inte så gratis. Men Inte mer med det men nu pajade våtdelen så jag har tröttnat på den för den kostar ju också en slant och känns inte så värt på en pump som inte är så pass tyst som jag önskat. Kastar in den i garderoben nu men då behöver jag någon ok pump som är tyst och gärna rätt billig. Skall funka till 240l.

Med vänlig hälsning Mathias

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Där har du två klockrena alternativ .. En dyrare modell a tunze o en billigare a Kina.. Bara o välja.. ;) tror båda alternativen är bra faktiskt .. Det är väl bara någon enstaka som klagat på den där nya Kina modellen så tror inte den är dålig på något sätt.. Tunze är tunze..

Med vänlig hälsning, Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för förslagen. Skall kolla på wp oxå men om jag köper tunze 6095 så borde inte en räcka? Testat en tunze sist min vortech lade av och det var en fröjd för öronen. Men wp är ju jäkligt bra pris på. Får sova på saken...

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...