JNerelius Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 är mitt i förvandlingen av mitt Lido 120. För att överhuvudtaget ha någon belysning så åkte jag till min lokala handlare för att köpa 2 nya lysrör. och får då höra att endast Juwels egna lysrör passar i rampen. Vilket är rent skitsnack. Citera
petnym Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Juwel har valt en icke-standard längd på sina T5-lysrör så det ligger nog något i vad din handlare säger... Citera
JNerelius Postat 4 oktober 2013 Författare Postat 4 oktober 2013 Juwel har valt en icke-standard längd på sina T5-lysrör så det ligger nog något i vad din handlare säger...Dom mäter annorlunda. Lysrören jag köpte passar perfekt och fungerar. och är inte Juwel. Är exakt samma längd på rören men olika mått på förpackningarna. Citera
NiXoN Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Lido120 har vanliga 24w-T5 vad jag minns, dom andra modellerna kan ha både standard o specialare vilket gör det extra krångligt.Specialarna är väl det som säljs vanligtvis medan man kunnat välja "normala" som ett tillval.//NiXoN Citera
JNerelius Postat 4 oktober 2013 Författare Postat 4 oktober 2013 är exakt samma längd på lysrören trots att det står olika mått. Citera
NiXoN Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Dom mäter väl med piggarna, det är dock stor skillnad på dom längre modellerna.54w 1047mm Juvel special. 54w 1200mm Normal T5.Juvel har dock båda modellerna.//NiXoN Citera
JNerelius Postat 4 oktober 2013 Författare Postat 4 oktober 2013 Dom mäter väl med piggarna, det är dock stor skillnad på dom längre modellerna.54w 1047mm Juvel special. 54w 1200mm Normal T5.Juvel har dock båda modellerna.//NiXoNok ja det var stor skillnad. Ja dom mäter med eller utan piggar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.