Postat 4 oktober 201311 år är mitt i förvandlingen av mitt Lido 120. För att överhuvudtaget ha någon belysning så åkte jag till min lokala handlare för att köpa 2 nya lysrör. och får då höra att endast Juwels egna lysrör passar i rampen. Vilket är rent skitsnack.
Postat 4 oktober 201311 år Juwel har valt en icke-standard längd på sina T5-lysrör så det ligger nog något i vad din handlare säger...
Postat 4 oktober 201311 år Författare Juwel har valt en icke-standard längd på sina T5-lysrör så det ligger nog något i vad din handlare säger...Dom mäter annorlunda. Lysrören jag köpte passar perfekt och fungerar. och är inte Juwel. Är exakt samma längd på rören men olika mått på förpackningarna.
Postat 4 oktober 201311 år Lido120 har vanliga 24w-T5 vad jag minns, dom andra modellerna kan ha både standard o specialare vilket gör det extra krångligt.Specialarna är väl det som säljs vanligtvis medan man kunnat välja "normala" som ett tillval.//NiXoN
Postat 4 oktober 201311 år Författare är exakt samma längd på lysrören trots att det står olika mått.
Postat 4 oktober 201311 år Dom mäter väl med piggarna, det är dock stor skillnad på dom längre modellerna.54w 1047mm Juvel special. 54w 1200mm Normal T5.Juvel har dock båda modellerna.//NiXoN
Postat 4 oktober 201311 år Författare Dom mäter väl med piggarna, det är dock stor skillnad på dom längre modellerna.54w 1047mm Juvel special. 54w 1200mm Normal T5.Juvel har dock båda modellerna.//NiXoNok ja det var stor skillnad. Ja dom mäter med eller utan piggar.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.