urcellen Postat 9 oktober 2013 Postat 9 oktober 2013 Försöker svara på annonser men det går inte står att jag inte har befogenhet att göra det varför då?? Jag är ju betalande medlem. Citera
osby0479 Postat 9 oktober 2013 Postat 9 oktober 2013 Skicka PM, funkar inte att skriva i en annons! Citera
_Manne_ Postat 9 oktober 2013 Postat 9 oktober 2013 Liten förklaring..Det är bara annonsören som kan skriva i sin annons.. Allt annat måste skötas via tex pm , eller så ringer man vederbörande helt enkelt om annonsen innehåller ett mobil nr tex..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
urcellen Postat 9 oktober 2013 Författare Postat 9 oktober 2013 Liten förklaring..Det är bara annonsören som kan skriva i sin annons.. Allt annat måste skötas via tex pm , eller så ringer man vederbörande helt enkelt om annonsen innehåller ett mobil nr tex..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkOk tack Citera
MrGoransson Postat 9 oktober 2013 Postat 9 oktober 2013 Men just nu så ser man inte att pm skickas iväg? Bara blinkar till. Skumt. Får inget i skickat heller. Är väl en "temp" glitch Citera
Laggeman Postat 9 oktober 2013 Postat 9 oktober 2013 Du kan bock i i dina inställningar att du alltid sparar en kopia på dina skickade PM, annars är den "by default" urbockad tror jag.Det går även att bock i vid varje PM att man vill spara en kopia. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.