Gå till innehåll

Forum inlägg


Olle

Rekommenderade inlägg

Det var en ändring jag gjorde igår på Forumframsidan, flyttade runt lite bland widgetarna, det var i samband med att jag ändrade namnet på den så att den visade på vad listan egentligen innehöll (det var inte senaste inläggen, utan de senast startade ämnena). Exakt vilken ordning de ska komma i är nånting vi får se i framtiden, men då forumdelen har en väldigt stor exponering överallt på SG, så försöker vi höja intresset för att använda övriga delar av sidan, så som bloggen, artiklar med mera. Bloggarna lever en väldigt undanskymt liv vilket är tråkigt för dem som skriver blogginlägg och det är ju egentligen ett medium bättre lämpat för att beskriva utvecklingen av sitt kar med mera.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en ändring jag gjorde igår på Forumframsidan, flyttade runt lite bland widgetarna, det var i samband med att jag ändrade namnet på den så att den visade på vad listan egentligen innehöll (det var inte senaste inläggen, utan de senast startade ämnena). Exakt vilken ordning de ska komma i är nånting vi får se i framtiden, men då forumdelen har en väldigt stor exponering överallt på SG, så försöker vi höja intresset för att använda övriga delar av sidan, så som bloggen, artiklar med mera. Bloggarna lever en väldigt undanskymt liv vilket är tråkigt för dem som skriver blogginlägg och det är ju egentligen ett medium bättre lämpat för att beskriva utvecklingen av sitt kar med mera.

Ok. Tyckte det va bra som de va. Men de e kanske e bra å prova lite nytt. Men du gör ett fantastiskt bra jobb. Efter som det funkar varje gång man e här

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...