Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Vilken krabba är det som som har ett blått huvud som liknar ett "skalbaggehuvud" och som tycker om att klippa av huvudet på Lysmata Amboinesis ?

Oj sorry det var en dröm som jag hade i natt är det dags att söka hjälp nu ? Helt galet att man har så konstiga drömmar om sitt kar. fick nästan panik i drömmen såg först ett räkhuvud flyta förbi och sedan s jag krabbar som närmade sig nästa räka och et tu tre så klippte den av huvudet på räka nummer två och började gå mot räka nummer 3 ( 3/4) tog min hov snabbt och plockade upp krabban.

kan ju tilllägga att jag bara har 2 lysmata i karet i verkligheten men sånt tänker man inte på när man drömmer :P

sorry om jag la detta på en kanske inte helt passande plats men i drömmen så plockade jag upp den för att få hjälp att få den identifierad här på forumet :P så har ni någon kul bild eller liknande på något som du hade kunnat vara så posta det här :P

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...