patrikk Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Vilken krabba är det som som har ett blått huvud som liknar ett "skalbaggehuvud" och som tycker om att klippa av huvudet på Lysmata Amboinesis ? Oj sorry det var en dröm som jag hade i natt är det dags att söka hjälp nu ? Helt galet att man har så konstiga drömmar om sitt kar. fick nästan panik i drömmen såg först ett räkhuvud flyta förbi och sedan s jag krabbar som närmade sig nästa räka och et tu tre så klippte den av huvudet på räka nummer två och började gå mot räka nummer 3 ( 3/4) tog min hov snabbt och plockade upp krabban. kan ju tilllägga att jag bara har 2 lysmata i karet i verkligheten men sånt tänker man inte på när man drömmer sorry om jag la detta på en kanske inte helt passande plats men i drömmen så plockade jag upp den för att få hjälp att få den identifierad här på forumet så har ni någon kul bild eller liknande på något som du hade kunnat vara så posta det här Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vandal Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Nu har du förnärmat krabban Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Jodu. När man börjar drömma mardrömmar om sina akvarieinvånare då är man inne i sin hobby. haha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.