Rååbert Postat 31 oktober 2013 Postat 31 oktober 2013 Måste bara lyft hatten åt företaget ecotech marine. Skrev till dem och frågade om deras nya Reeflink som skall komma. Fick svar direkt. Samt att dom skickar en till mig från usa helt gratis!!!Det kallar jag för en j*vla bra service alltså! http://ecotechmarine.com/products/reeflink/ lite om deras nya produkt Citera
Manks Postat 31 oktober 2013 Postat 31 oktober 2013 gratis som FREE eller gratis som gratis frakt?Edit. såg att de betatestar. Grattis Citera
JonasW Postat 31 oktober 2013 Postat 31 oktober 2013 Du hade nog tur som fick den gratis, står under User Terms att man ska betala 99$ för betatestandet och de står för frakten. Man måste ge dom information över telefon och/eller mail vid behov och får inte yttra sig på offentliga forum om produkten om jag tolkade min 20sek läsning korrekt. Läste bara första stycket.Men sjyst att du fick en utsänd i alla fall, du borde ju slippa avgiften osv. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.