DanneI Postat 1 november 2013 Postat 1 november 2013 Min Euphyllia har en gren som gör på detta sätt då och då. Vad beror det på egentligen... Citera
freddi36 Postat 1 november 2013 Postat 1 november 2013 Är det från munnen? Isåfall gör den sig bara av med matrester Citera
DanneI Postat 1 november 2013 Författare Postat 1 november 2013 Är det från munnen? Isåfall gör den sig bara av med matresterInte lätt att se om det är från munnen, har många euphyllior men bara denna gör på det här sättet. Citera
Guest Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Dom brukar kunna göra så när dom delar det bli en bubbla innan 1 huvud blir 2 Citera
DanneI Postat 3 november 2013 Författare Postat 3 november 2013 Dom brukar kunna göra så när dom delar det bli en bubbla innan 1 huvud blir 2Får väl se då, det märkliga isf är att detta huvudet (alltid samma) har blivit som på bilden i omgångar under drygt en månad. Återgår helt till det normala korta stunder för att sedan under långa perioder (över en vecka) se ut så här. Citera
DanneI Postat 3 november 2013 Författare Postat 3 november 2013 Nej, var mest det jag fundera på. Om det är något problem med den, men den har ju gjort så under lång tid så den verkar inte vara döende. Citera
Guest Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Mina brukar som sagt med få en bubbla då och då men ofta är det i samband med delning. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.