Postat 11 januari 201411 år Författare För att inte göra denna tråd alltför rörig har jag flyttat alla inlägg som har med fraggbyte under denna träff att göra till en separat tråd i köp och sälj avdelningen.
Postat 13 januari 201411 år En till har nu anmält sig.Det är Peter.Tyvärr kan däremot inte Hagbard komma.Nu är vi 16 st anmälda, vore roligt om vi kunde bli 20 st.
Postat 15 januari 201411 år Då har ytterligare en saltkille anmält sig.Det är Gordans pappa som även han kommer.Nu är vi 17 st
Postat 19 januari 201411 år 18 anmäldaTräffen ska vara på Stockfallets allaktivitetslokal.Myrgången 1http://kartor.eniro.se/query?what=maps&search_word=&geo_area=myrg%C3%A5ngen+1+karlstad&from=Köket kommer att vara bemannat så det går att köpa hamburgare, kaffe med meraRing mig på 054-850076 om ni inte hittar
Postat 25 januari 201411 år Tack för idag det var väldigt trevligt hoppas att detta blir något återkommandeSkickat från min LT15i via Tapatalk 2
Postat 25 januari 201411 år Tack för idag det var väldigt trevligt hoppas att detta blir något återkommandeSkickat från min LT15i via Tapatalk 2men vad? hehe..berätta!
Postat 25 januari 201411 år Författare Tack alla för en bra träff, kul att såpass många kunde dyka upp. Hoppas vi kan göra detta fler gånger.
Postat 25 januari 201411 år Tackar även jag för en rolig träff och tackar även conny och Jesper för att fixat detta.
Postat 25 januari 201411 år Tack alla ni som dök upp, eller ner i korallrevet.Det är roligt att det kommer så många när något ordnas.Trots 3 sena återbud var vi 17 st på plats.Har nu flera ideer till nästa träff, vore roligt att göra något om ca 6 månader igen.Tack även till Tomas för många fina bilder under föredraget.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.