Gå till innehåll

Saltträff i Karlstad 25/1 - 14


Edward

Rekommenderade inlägg

Hej gott folk

Då var det dags för en saltträff i Karlstad den 25/1 - 14, Thomas Jansson ifrån Thomas Zoologiska kommer att hålla ett litet föredrag om dykning och korallrev.

För den som är intresserad så kommer vi att även ha möjlighet till fraggbyten. Är det någon som har några mer förslag om vad man kan klämma in denna dag så är det öppet för förslag och idéer.

Vi vill även ha lite koll på hur mycket folk som är intresserade av denna träff, så vill vi att dom som är intresserade anmäler intresse till antingen mig eller Ikola via PM här på SVG för lite mer detaljerad information.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lite mer info

Lokalen vi kommer använda heter Stocken.

Ligger på Stockfallet i norra Karlstad.

Ni som anmäler er kommer att få vägbeskrivning av mig senare.

50:- kommer det att kosta i entre.

Det är till föredragshållaren o lokalhyra.

Entreavgift gäller ej övriga familjemedlemmar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Jag har pratat med den lokala salthandlaren om träffen.

Om någon, tänker mest på er som inte bor i Karlstad, vill besöka honom så är han där mellan 12 och 13.30

Skicka mig ett PM så ska jag meddela honom om någon är intresserad av att åka dit.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Hej gott folk

Då var det dags för en saltträff i Karlstad den 25/1 - 14, Thomas Jansson ifrån Thomas Zoologiska kommer att hålla ett litet föredrag om dykning och korallrev.

För den som är intresserad så kommer vi att även ha möjlighet till fraggbyten. Är det någon som har några mer förslag om vad man kan klämma in denna dag så är det öppet för förslag och idéer.

Vi vill även ha lite koll på hur mycket folk som är intresserade av denna träff, så vill vi att dom som är intresserade anmäler intresse till antingen mig eller Ikola via PM här på SVG för lite mer detaljerad information.

Är intresserad och kommer om inget oförutsett inträffar... :-)

Sent from my LT25i using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...