Postat 21 december 201311 år Författare Tack patrik!här kommer fler bilder då! Kul att i framtiden kunna gå tillbaka och titta i ens egna tråd här, för att se förbättringar etc!
Postat 21 december 201311 år Författare Små små små ormsjöstjärnor (i think?) som huserat denna ett tag nu.. Faschinerande att se, hoppas bara gorgonian inte misstycker!
Postat 22 december 201311 år Väldigt fint!!! Till och med en julgran i sanden längst fram...Skickas från min iPhone via Tapatalk
Postat 23 december 201311 år Författare Väldigt fint!!! Till och med en julgran i sanden längst fram...Skickas från min iPhone via TapatalkTack så mkt!hahaha ja, tänkte se om ngn skulle reflektera över min "gran" hihi
Postat 23 december 201311 år Håll bara koll på caulerpan(julgranen) så den inte får fäste i någon sten för få lär du ha det jobbigt att få bort den!
Postat 1 januari 201411 år Författare Dykt upp en riktig äcklig varelse i karet.ingen aning om vad det är eller vad jag bör göra med den!!ursäkta dåliga bilder tagna tidigt imorse på fyllan, med mobilkamera! Haha
Postat 14 juli 201411 år Hejsan! Hur går det med karet? Har du orginalbelysningen? Funderar på att köpa ett likadant
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.