Tiaozqa Postat 21 december 2013 Författare Postat 21 december 2013 Tack patrik!här kommer fler bilder då! Kul att i framtiden kunna gå tillbaka och titta i ens egna tråd här, för att se förbättringar etc! Citera
Tiaozqa Postat 21 december 2013 Författare Postat 21 december 2013 Små små små ormsjöstjärnor (i think?) som huserat denna ett tag nu.. Faschinerande att se, hoppas bara gorgonian inte misstycker! Citera
salar Postat 21 december 2013 Postat 21 december 2013 Fint har det blivit och finare lär det bli.Patrik Citera
PECO Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Väldigt fint!!! Till och med en julgran i sanden längst fram...Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Tiaozqa Postat 23 december 2013 Författare Postat 23 december 2013 Väldigt fint!!! Till och med en julgran i sanden längst fram...Skickas från min iPhone via TapatalkTack så mkt!hahaha ja, tänkte se om ngn skulle reflektera över min "gran" hihi Citera
Wigge Postat 23 december 2013 Postat 23 december 2013 Håll bara koll på caulerpan(julgranen) så den inte får fäste i någon sten för få lär du ha det jobbigt att få bort den! Citera
Tiaozqa Postat 1 januari 2014 Författare Postat 1 januari 2014 Dykt upp en riktig äcklig varelse i karet.ingen aning om vad det är eller vad jag bör göra med den!!ursäkta dåliga bilder tagna tidigt imorse på fyllan, med mobilkamera! Haha Citera
Freddess Postat 14 juli 2014 Postat 14 juli 2014 Hejsan! Hur går det med karet? Har du orginalbelysningen? Funderar på att köpa ett likadant Citera
arnstad Postat 14 mars 2020 Postat 14 mars 2020 Jag instämmer på föregående, org belysning? Bilder Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.