Blåbert Postat 7 november 2013 Postat 7 november 2013 Min BTA har efter många månader på samma ställe börjat vandra omkring och tentaklerna har blivit långa och smala, ser ut som min E. Glabrescens....Har inte matat den så mycket, men den har verkat trivas rätt bra ändå, så jag tänkte att clownhonan försåg den med mat. Detta beteende har den fått senaste veckorna.Bör jag göra nåt? Har gett den lite mysis ett par ggr denna vecka. Citera
MarinaS Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Jag hade inte gjort nått utan bara låtit den vara så att den kan hitta en ny plats själv. Se bara till att säkra streampumparna så att den inte fastnar eller nått. Citera
Blåbert Postat 8 november 2013 Författare Postat 8 november 2013 En gammal klassiker, men jag har hittills inte sett någon bra metod atr sänra en tunze som intw vlir anskrämligt ful.... Nylonstrumpa går bort, minskar flödet för mycket Citera
Keibo Postat 12 november 2013 Postat 12 november 2013 En gammal klassiker, men jag har hittills inte sett någon bra metod atr sänra en tunze som intw vlir anskrämligt ful.... Nylonstrumpa går bort, minskar flödet för mycketVilken pump är det du har? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.