Gå till innehåll

I brist på annat.


mogrehn

Rekommenderade inlägg

Då husrenoveringen drar ut på tiden och får inte tillåtelse att riva ner väggar mm till mitt stora kar innan kök och tvättstuga är renoverat (alla som har sambo och små barn fårstår nog) så tänkte slänga ihop ngt av det jag har hemma som bara står, har ju mitt karantärn /fraggkar på 50x50x50 igång men det är just nu knöfullt. har ett mollyhotell stånde och lite småprylar som en tunze 9002 lite led drivare mm. karet är väll tänkt att husera massa roliga knappar och Zoes. det som ja saknar i dagsläget är nån streempump och belysning. gillar ju min kessil kanon som är över kuben så blir väll kanske att bygga ngt liknande, har kikar på ac rcs hybrid chip på 50w med 20 chips 19000K-20000K + 30 chips 453-455nm Royal Blue eller på ett 50chip på 20k nån som har nån input? har även några meanwell 6048d över kan ja driva ett sånt chip me en sån? den går ju bara till 1,3a men som ja förstår det så håller chippen länge och det blir inte lika varmt. sen tipps på nån bra streempump till. lägger järna beställningen idag. mvh

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken kessil lampa har du å kan du posta en helbild med lampa och akvariet. Satt å kollade skälv på en 360n då denna faller mig i smaken.

/Christian

"Skrivet från en mobilenhet med Tapatalk"

Jag har 360w är grymt nöjd. Ville inte ha en ljuspelare så ja tog w modellen. Passar perfekt. Kan lägga upp bilder ifrån datan imån. Du har väll samma mått? Ja betalade 360€ +10€ frakt. Mvh

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...