Wigge Postat 12 november 2013 Dela Postat 12 november 2013 Kommer som sagt lägga ner mitt 180L och starta upp ett 60L helglas som jag tror kommer blir riktigt fint med lite trevliga koraller i!jag har just nu i 180L karet 2 gyltor och 10 chromisarJag kommer att flytta över min sixline wrasse till nano, men frågan är om det går att flytta över 3 små chromisar? de är 3-4cm stora. eller blir det lite trångt för dem?tacksam för svar!skippar gärna allmänt otrevliga svar om nu någon tycker jag är trög som frågar en sådan fråga Med Vänliga Hälsningar, Wigge Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedde Postat 12 november 2013 Dela Postat 12 november 2013 Förstår att du vill ha dina chromisar, fina fiskar det där! det går säkert bra ett tag. Men de vill säkert vara fler och i ett större kar, för att de ska bete sig naturligt.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.