daniel_i_malmö Postat 13 november 2013 Postat 13 november 2013 (ändrat) På torsdag den 14 november kommer Larry från Växjö, känd som LN21 här på guiden ner till Malmö och berättar och visar bilder om sitt imponerande projekt; när han konverterade sitt stora ciklidakvarium till ett toppmodernt korallrevsakvarium. Vi får följa den spännande ombyggnanden och se det fantastiska slutresultatet. Säkert får vi också höra lite om det kommande projektet som Larry berättat om här på SG.Malmö Akvarieförenings möten är öppna för alla. Entrén är fri och du behöver inte vara medlem för att besöka oss.Förutom föredraget blir det som alltid akvarie-quiz, fika, lotteri och självklart trevligt akvaristiskt mingel.Tid: 19:00, kom i tid!Plats: Branteviksgatan 40, ingång på gaveln.Entré: gratis inträde, men ta gärna med kontanter till lotteri och fika.Mer info: http://www.malmoakvarieforening.se Alla akvarieintresserade är välkomna! Ändrat 13 november 2013 av daniel_i_malmö Citera
daniel_i_malmö Postat 13 november 2013 Författare Postat 13 november 2013 Vi ses om 24 timmar!Sent from my C6903 using Tapatalk Citera
patrikk Postat 13 november 2013 Postat 13 november 2013 någon som kan ge ett snabbt svar på när mötet brukar sluta ( måste plannera med barnpassning om jag ska kunna komma) ? Citera
daniel_i_malmö Postat 13 november 2013 Författare Postat 13 november 2013 Svårt att säga, det beror helt på föredragshållaren och hur mycket frågor publiken ställer. Men räkna med att det håller på fram till klockan nio. Någon enstaka gång hinner klockan närma sig tio.Sent from my C6903 using Tapatalk Citera
LN21 Postat 13 november 2013 Postat 13 november 2013 Det blir en del kemi, biologi, förutsättningar, förklaringar av mina misstag samt tips för att lyckas samt mycke bilderSen hoppas vi på massor av frågor :) Citera
daniel_i_malmö Postat 16 november 2013 Författare Postat 16 november 2013 Jag vill tacka Larry för ett grymt bra föredrag! Det var både underhållande och mycket informativt. Efter föredraget blev det intressanta diskussioner kring saltvattensakvaritik med en hel del frågor från åhörarna. Jag kan verkligen rekommendera alla att ta chansen att höra Larry om den kommer igen!Sent from my C6903 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.