Gå till innehåll

Mat-timer


nemo

Rekommenderade inlägg

Jag har en förmåga att glömma starta pumparna efter matning. (börjar väl bli senil)

Finns det ngn kul elektronikpryl som har en knapp som stänger av pumparna säg ca 10 min.

Jo vet att tunze har detta, men finns det något liknande för oss med "vanliga" pumpar. ?

Eller ngn D,I,Y

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Uffe Iks e ju ingen billig lösning om man använder den bara till foderstop av pumpar men den kan en hel del mer och jag tycker faktiskt den är prisvärd för det den kan. Sen om man börjar med att bara använda den till en sak å utvecklar den till mer användningsområden efterhand så blir de inte så mycket pengar man kastar upp första gången. De finns ju många som köper Vågstyrningar å ljusstyrningar å kalkrektorstyrningar o tempkontroller o ozonstyrningar separat och på de viset kommer upp i en ganska ansenlig summa .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En kaffetimer från ClasOhlsson 32-2263 för 99 kronor och ett relä 36-1984 för 89 kronor, så är man iland .......

Ja då är de bara att beställa & börja koppla. samt kolla att brandsläckaren är fylld innan man sätter i kontakten :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...