hagbard Postat 14 november 2014 Postat 14 november 2014 Du har ju ett bra ljus nuJo det kan jag lova över den höjden! skiner o blänker typ...håller på med en uppgradering nu..har senskador o magbråck sedan lyftet/köpet..därför går den i ultrarapid..tungt som satan var det..kommer ingenstans Citera
ikola Postat 21 november 2014 Författare Postat 21 november 2014 Ikväll kom det i en nykomling jag länge letat efterhttp://se.reeflex.net/tiere/2008_Salarias_ramosus.htm,, Citera
odel68 Postat 21 november 2014 Postat 21 november 2014 Grattis har en själv mycket trevlig/personlig fisk tycker jag Med vänlig hälsning Ola Citera
ikola Postat 23 november 2014 Författare Postat 23 november 2014 Idag blev det en tur upp till Ludvika, där fanns det mycket att titta på i korallväg.Tack för trevligt resesällskap alla inblandade Citera
Eldy Postat 25 november 2014 Postat 25 november 2014 Ditt kar och ditt kunnande har verkligen utvecklats, mina koraller stortrivs ju! Ska försöka komma förbi i helgen eller nästa och granska ditt kar live Citera
ikola Postat 26 november 2014 Författare Postat 26 november 2014 Ditt kar och ditt kunnande har verkligen utvecklats, mina koraller stortrivs ju! Ska försöka komma förbi i helgen eller nästa och granska ditt kar liveDu är alltid välkommen att titta in Citera
ikola Postat 30 november 2014 Författare Postat 30 november 2014 Ikväll kom det i en nykomling jag länge letat efterhttp://se.reeflex.net/tiere/2008_Salarias_ramosus.htm,,Den hoppa ur karet och finns nu bara som en uttorkad restprodukt Citera
Michael Postat 30 november 2014 Postat 30 november 2014 Först måste jag berömma ditt kar. Verkligen härlig utveckling på det. En liten undran. ....hur har det gått med den gula montiporan? Det var ju bland det läckraste jag har sett. Känns bara som att en sån måste jag bara ha tag i. Citera
ikola Postat 30 november 2014 Författare Postat 30 november 2014 Först måste jag berömma ditt kar. Verkligen härlig utveckling på det. En liten undran. ....hur har det gått med den gula montiporan? Det var ju bland det läckraste jag har sett. Känns bara som att en sån måste jag bara ha tag i.Tack för dom orden Michael.Den gula Montiporan ser bra ut.Tillväxtzoner och bra färg på den. Citera
odel68 Postat 30 november 2014 Postat 30 november 2014 Den hoppa ur karet och finns nu bara som en uttorkad restproduktUsch vad tråkigt Conny mvh Ola. Citera
ikola Postat 8 december 2014 Författare Postat 8 december 2014 Jag har gjort ren skummarpumpen ikväll-Höll mig över handfatet och lyckades givetvis tappa ner en skruv så den rann ner.Det var bara att börja rent i rören nedåt, vilket i o för sig var behövligt.Hittade skruven och fick allt på plats igen lagom tills United gjorde 2-1 Citera
ikola Postat 13 december 2014 Författare Postat 13 december 2014 Fest i KarlstadBesök av Sofie, Kenneth , Järre o EdwardIngen svart Whiskey men kul ändå Citera
odel68 Postat 16 december 2014 Postat 16 december 2014 Gött ser bra ut Conny Med vänlig hälsning Ola.. Citera
ikola Postat 29 december 2014 Författare Postat 29 december 2014 Nu har jag satt i en ny Tunze streamer.Har nu 5 st Tunze i karet och nu kommer det aldrig i någon mer Kinaskit i karet.Visserligen inte styrbara men känner inte fullt ut det behovet än. Citera
Henric Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Nu har jag satt i en ny Tunze streamer.Har nu 5 st Tunze i karet och nu kommer det aldrig i någon mer Kinaskit i karet.Visserligen inte styrbara men känner inte fullt ut det behovet än.He, He, vad är det för pumpar du har ledsnat på?Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
ikola Postat 30 december 2014 Författare Postat 30 december 2014 Vet inte ens namnet på den men import från Asien var det, fick med dom när karet köptes.En av dom fixade till det med kortslutning mitt i natten. Citera
ikola Postat 31 december 2014 Författare Postat 31 december 2014 Musslan växer Gott nytt år på er Citera
krille 55 Postat 31 december 2014 Postat 31 december 2014 gott nytt på dej själv. vi ses snart. Va o beställde en svart i går Citera
ikola Postat 31 december 2014 Författare Postat 31 december 2014 Bjuder på ytterligare några musslor.Den kvällen ser jag fram emot Krille. Citera
krille 55 Postat 31 december 2014 Postat 31 december 2014 snygga musslor. jag har aldrig vågat prova. du råkar inte ha några av knapparna som är bakom musslorna lösa till vi träffas. Den sorten har jag inte Citera
ikola Postat 31 december 2014 Författare Postat 31 december 2014 Du får väl ta med dig något att klippa med.Det löser vi givetvis Citera
odel68 Postat 31 december 2014 Postat 31 december 2014 gott nytt på dej själv. vi ses snart. Va o beställde en svart i gårVilken butik kan man köpa musslor svart i Krille Gott Nytt på er mvh Ola. . PS kunde inte låta bli . Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.