Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Kommer nog bli en grym skillnad på avdunstning..hur upplever du ljuset med glas? Har sett att många inte kör sina leds på max så du kanske har att ta av ...en betydlig skillnad mot att köra ljusrör kan jag tänka..de kan man ju inte öka på.

Postat

Har prexis släppt ut brorsan till din vulpinus i mitt kar,vart lite blek av stress men den repar sig nog,mörkt och mysigt i karet nu så den får lugn och ro.hur går det med dina kardinaler? ynglar dom av sig än?

Postat

Hoppas att det gått bra med din Vulpinus.

Min funkar bra.

På Kardinalfronten händer det just nu inte så mycket, honan har haft något strul på ena ögat men nu har hon repat sig.

Jag hoppas att hon kommer igång snart igen. För det är ju alltid trevligt med lite yngel.

Igår var jag med o hjälpte Edward tömma sitt kar, kan man ha en mentor som inte har eget kar ?

Postat

Igår var jag med o hjälpte Edward tömma sitt kar, kan man ha en mentor som inte har eget kar ?

Nej det kan man inte det är bara för han att starta upp ett nytt, svårare än så är det inte

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...