Postat 26 februari 201510 år Författare Dom är faktiskt väldigt fina.Får se hur de klarar sig hos mig med tanke på hur strömt det är samt bland de andra fiskarna.
Postat 27 februari 201510 år Författare http://se.reeflex.net/tiere/64_Doryrhamphus_excisus.htmHär är dom Krille
Postat 1 mars 201510 år Författare Jag har haft ett trevligt besök av Andreas från Floby.Det blev en hel del akvaristiskt prat framför karet.Andreas hade med en maskfälla som efter 2 dygn ännu inte fångat någon Eunice.Ikväll ska jag lägga fällan på andra sidan av karet.
Postat 2 mars 201510 år Författare Ingen Eunice fångad på 2 nätters försök.Agna med en räka ikväll o la fällan på ett annat ställe
Postat 2 mars 201510 år Tror du att du har fler fulingar i baljan. Knapparna jag fick av dej är jättefina här. Kan det varit dom som ställde till det
Postat 3 mars 201510 år Författare Inte en enda mask i fällan inatt.Jag ska prova o lägga den på ytterligare ett ställe inatt.Krille, det kan absolut vara de som har krånglat med mina knappar.Roligt att dom funkar hos dig nu.
Postat 6 mars 201510 år Författare En bildbomb som tyvärr ej har den kvalite på bilderna ett antal andra av er visar upp.
Postat 6 mars 201510 år Författare Den tredje bilden är verkligen inte bra men det är ändå den bästa jag kan få fram på en Sexy shrimp
Postat 11 mars 201510 år Författare Det lilla karet som jag har igång för ev Bangaiyngel har nu blitt uppgraderat med Ledbelysning.Nu ska jag prova med lite koraller här.Först ska bara algerna bort.
Postat 11 mars 201510 år [ATTACH=CONFIG]125715[/ATTACH]Det lilla karet som jag har igång för ev Bangaiyngel har nu blitt uppgraderat med Ledbelysning.Nu ska jag prova med lite koraller här.Först ska bara algerna bort.Hade du inte en led ala e27 när jag var hos dig o glodde? Sneglade på en fläskig lampa som dock inte var tänd då..vad för led har du skaffat till det lilla?
Postat 11 mars 201510 år Författare Den gamla dög inte , den ligger i förrådet nu.Kenneth "snickrade" ihop en ny på 40 watt.
Postat 16 mars 201510 år Författare Nu har dom börjat igen.Det var ett tag sen sist.De lekte igår, för egen notering så var det 15/3.
Postat 17 mars 201510 år snyggt conny men hoppas du får tag i maskarna om det nu är det som krånglar, jag har inte heller lyckats hålla knappar i stora karet, ser inga maskar alls där dock. igår var en av mina ricordeor spårlöst borta från stenen också. Kan de bara släppa taget själva?
Postat 30 mars 201510 år Författare Jag fick plocka ur kaninfisken.den tuggade på mina Acanser.Bangaihannen har nu tuggat i 16 dygn.
Postat 2 april 201510 år Författare Tyvärr har Bangaihannen inga yngel i munnen längre. Tråkigt för det är riktigt roligt när man har ett gäng småttingar på tillväxt.får hoppas att de leker snart igen.
Postat 24 april 201510 år Författare Har en djup svacka just nu, cyklar mycket nu, har ca drygt 100 mil hittills i år.Försöker dock sköta om karet så gott det går.
Postat 24 april 201510 år Det ser inte ut att gå nån nöd på dig direkt Det man ser av karet ser ju fint ut också.
Postat 24 april 201510 år Författare Då får jag väl lägga in ett kort på hur jag ser ut efter en långrunda nästa gång Björn så du ser min"nöd"
Postat 20 maj 201510 år En bit av den där gröna i bild 6 vore fint. Sent from my iPhone using Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.