j0nas Postat 12 februari 2018 Postat 12 februari 2018 Skitsnyggt! ☺ Får man be om en bild på konstruktionen? Smidig att ta av/på? Citera
toompa Postat 13 februari 2018 Författare Postat 13 februari 2018 Tack så mycket! Såhär ser den ut. Sitter ihop i ett stycke men väger inte alls så mycket så lätt o lyfta av o på när det behövs. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk 4 Citera
toompa Postat 13 februari 2018 Författare Postat 13 februari 2018 3 timmar sedan, Datzun sa: Snyggt! Gjort i trä eller vad? Yes det är gjort i trä och sen lackat. 1 Citera
toompa Postat 18 februari 2018 Författare Postat 18 februari 2018 I helgen har det varit fullt upp. Fick bli lite storjobb med karet. Tömning av sump och storstäda den, i med ny skummare nyos quantum 160 och kalkreaktor grotech hcr110, ny plats för skummaren då jag ska testa att köra refugium också. Sen blev det även att dra lite ny el och även fixa ordning lite bland alla kablar. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk 4 Citera
toompa Postat 9 mars 2018 Författare Postat 9 mars 2018 Förra helgen då blev den en stoor ombyggnad av revet. Nu känns det som att karet äntligen börjar bli klart. Fixade även ett refugium idag. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk 4 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.