spoix Postat 9 februari 2014 Postat 9 februari 2014 Riktigt häftig scape. Det där med träbitarna på bild 2 känner jag igen.. lätt att vissa lösningar blir permanenta haha Citera
Tägtgren Postat 9 februari 2014 Författare Postat 9 februari 2014 Haha ja det är smidigt. Men funderar på hur man ska göra en smidig topp där man kan flytta belysningen när man behöver komma åt bra i karet. Inte helt lätt. Men kommer nog på nått:) Citera
POPOV Postat 10 februari 2014 Postat 10 februari 2014 Riktigt häftig scape. Det där med träbitarna på bild 2 känner jag igen.. lätt att vissa lösningar blir permanenta hahaHåller med, häftig Scape Citera
Tägtgren Postat 10 februari 2014 Författare Postat 10 februari 2014 Tack ska ni ha!!Har inte varit helt nöjd själv, men pillade lite till idag när jag satte i fraggarna från Spoix, stort tack för dom blev helnöjd, nu är det bara att vänta på att dom ska växa till sig.I samband med vattenbyte idag så hällde jag i 10kg sand, så nu ser jag ingenting på ett tag :/Men lägger upp bilder när allt lagt sig så man ser nånting!! Citera
Tägtgren Postat 12 februari 2014 Författare Postat 12 februari 2014 Har problem med att nån av fiskarna är och rycker loss mina koraller på natten, det är helt lugnt på dagarna. funderar om det kan vara drakfisken som är på matjakt?är mest han som glider runt på nätterna. nån annan som varit med om det?i övrigt är det en gul kirurg och en dvärgeld kejsare som går i karet.Några förslag på vem banditen är? Citera
ormet Postat 12 februari 2014 Postat 12 februari 2014 Jag gissar på en krabba. De går fram som bulldozers. Citera
spoix Postat 12 februari 2014 Postat 12 februari 2014 varsågod hoppas alla tar sig!har du någon eremit? vissa sorter möblera om också. Citera
Tägtgren Postat 12 februari 2014 Författare Postat 12 februari 2014 Har inte sett att jag varken har någon krabba eller eremit :/ja dom verkar må bra dom jag har kvar, båda dom snygga som liknar grönt gräs är borta det var favoriter. hoppas dom kommer fram igen. Citera
spoix Postat 12 februari 2014 Postat 12 februari 2014 ajdå.. det kommer nog fram annars får vi fiska upp nya hehe.Tack för fraggarna själv! Citera
Tägtgren Postat 12 februari 2014 Författare Postat 12 februari 2014 Ja en av dom kom fram igår o låg bra på en sten, så jag tänkte att den fick vara kvar där till den fastnat. men idag var den borta :/ Citera
spoix Postat 12 februari 2014 Postat 12 februari 2014 Ok.. du hittar nog på dom någonstans där dina streamers inte kommer åt Citera
Tägtgren Postat 12 februari 2014 Författare Postat 12 februari 2014 ja troligtvis, men jag har så mkt gömställen så vi får se. syns ju bra i blåljuset, så jag letar när det är på Citera
spoix Postat 12 februari 2014 Postat 12 februari 2014 hehe ok har dammet lagt sig om sanden nu? Citera
Tägtgren Postat 12 februari 2014 Författare Postat 12 februari 2014 jadå nu ser det bra ut. startade skummaren idag också. ville inte köra sand i den:/ Citera
spoix Postat 27 februari 2014 Postat 27 februari 2014 nu måste det ju ha lagt sig. dags för bilder!!Kenyaträdet har tagit sig bra här. Så dina lär ha växt lite också. Citera
Tägtgren Postat 26 mars 2014 Författare Postat 26 mars 2014 Tja jo det går bra, har hänt lite sen sist. Ska göra ett nytt försök med bilder ikväll. Lite fisk har tillkommit och jag har möblerat om lite hur går det själv spoix? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.