Gå till innehåll

Grön grej i håla


Mazzi

Rekommenderade inlägg

Har själv en liftande Mantis i mitt kar, minns inte namnet men det är en ganska liten typ av smasher. Fick fångat den en gång när jag såg att den gömde sig i ett snäckskal. Var liksom tvungen att passa på :-) men jag tycker om den alldeles för mycket för att göra mig av med den. Dessutom så har den ju fortfarande efter ett år aldrig ställt till med otyg vad jag vet. Riktigt rolig filur :-)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte omöjligt att det kommer en tråd vad det lider :) jag väntar på belysning fortfarande.

Jag hittade mantisens håla, jag tog upp stenen och till och med tog sönder en del av stenen men jag hittade den inte. Jag såg den innan jag plockade stenen så jag vet att den var där :(

Den får vara nu, jag får hoppas den sköter sig.

/Mats

Sent from my GT-P5210 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte omöjligt att det kommer en tråd vad det lider :) jag väntar på belysning fortfarande.

Jag hittade mantisens håla, jag tog upp stenen och till och med tog sönder en del av stenen men jag hittade den inte. Jag såg den innan jag plockade stenen så jag vet att den var där :(

Den får vara nu, jag får hoppas den sköter sig.

/Mats

Sent from my GT-P5210 using Tapatalk

Såg du om det var samma art som den andra eller är den fortfarande oidentifierad? Tror du tog ett bra beslut men vill ändå avskriva mig från eventuell massaker angående rådet att behålla den. Många här verkar livrädda för Mantis men de har väl kanske lite dåliga erfarenheter från dessa små gynnare. Jag hoppas också på det bästa så att säga.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...