MarinaS Postat 12 december 2013 Dela Postat 12 december 2013 tror ni man kan kan limma dessa under vatten http://www.drakfisken.se/revkeramik/1677-revkeramik-losa-plattor.html ? det är väl inge frigolit i som det är med btn? Vill börja fylla upp akvariet enda upp nu och jag har inte keramiken hemma ännu!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 december 2013 Dela Postat 12 december 2013 Keramiken flyter inte , så det hänger lite på hur du ska placera dom..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MarinaS Postat 12 december 2013 Författare Dela Postat 12 december 2013 Okej bra, då stämde mina misstankar, vore ju lite konstigt om de flöt. De ska limmas på kortsidorna av akvariet då det är en rumsavdelare..Tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 12 december 2013 Dela Postat 12 december 2013 skall de limma mot glas så finns det plattor för det ändamålet. Jag hittade dom inte på drakfisken men här har du dem i en tysk butik.http://www.aquapro2000.de/en/Substrates-and-Decoration/Reef-Ceramic/Reef-Ceramic-Stones/Reefceramic-6-stones-back-wall-M::10759.html Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 12 december 2013 Dela Postat 12 december 2013 Limma med Orca, det har jag gjort, men plattorna är tunga, så de måste stå mot botten, alt om du pallar upp med något. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MarinaS Postat 13 december 2013 Författare Dela Postat 13 december 2013 Andreas: Ja de ska limmas på glas men om jag uppfattat det rätt är de jag köpt också plattor, alltså raka på baksidan så att det går att limma på glas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MarinaS Postat 13 december 2013 Författare Dela Postat 13 december 2013 Robert: Vad är ocra? försökte googla men får bara upp massa späckhuggare haha. okej fan.. Får väl tänka ut något att ha emot då när jag limmar för de kommer ju inte va mot botten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 Köpte på leasing, de flesta butiker har nog. Funkar alltså under vatten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.