Wolf Postat 12 december 2013 Postat 12 december 2013 Har ja helt fel eller är inte dessa pelare gjorda av LS ? http://www.deepoceanshop.dk/dekoration-bundlag/keramik-korallenwelt/atoll.html?p=2 Citera
Wolf Postat 13 december 2013 Författare Postat 13 december 2013 Hade tänkt att köpa ett par pelare och köra dom i mitt nya kar med levande sten, då blir väl dom döda pelarna levande efter ett tag ? Citera
_Manne_ Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Ja , dom blir levande efter några månader.. Det du ska tänka på är den mängd fosfat dom kan släppa ut ..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Wigge Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Mitt tips om du köper pelare är att starta upp karet med Ls och sedan köra pelarna i separat balja med cirkulation så all detrius och skit rensas ut:) Citera
Wolf Postat 13 december 2013 Författare Postat 13 december 2013 Men de enklaste borde väl vara att lägga pelarna i ett kar och lägga inkörd ls från mitt andra kar och låta de ha sin gång och sen flytta över pelarna till mitt inkörda kar ? Om jag nu inte hinner få beställt ett större kar som jag då flyttar över allt från mitt gamla inkörda kar och sen revpelarna ? Har bara mjukisar och fiskar i mitt inkörda' Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.