hagbard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 http://se.reeflex.net/tiere/2040_Acetabularia_sp01.htm dessa började poppa upp på stenen,förvillande lik en knapp tycker jag..har märkt en tillbakagång nu på gott eller ont? Citera
hagbard Postat 30 december 2013 Författare Postat 30 december 2013 Ja riktigt granna men små..enligt reeflex beskrivning ska det tydligen vara svårt att hålla någon längre tid..lurigt med vissa alger man vet aldrig typ...ett 15-tal kunde jag räkna till som mest..men verkar säga tack o hej nu Citera
jacs Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Står ju att den är svår enligt sidan så och behöver ljus. Citera
alexochingencarina Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Ja riktigt granna men små..enligt reeflex beskrivning ska det tydligen vara svårt att hålla någon längre tid..lurigt med vissa alger man vet aldrig typ...ett 15-tal kunde jag räkna till som mest..men verkar säga tack o hej nuHar du såna eller hagbard? Citera
hagbard Postat 30 december 2013 Författare Postat 30 december 2013 I skrivande stund kan jag bara se 2 resten är borta Citera
hagbard Postat 2 januari 2014 Författare Postat 2 januari 2014 I skrivande stund är ingen kvar..så var det med det Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.