Pasaputte Postat 5 januari 2014 Dela Postat 5 januari 2014 Hej har en Turbosnigel idag som släpper vit ämne ifrånsig,jag tror ej att den är farligt eftersom fiskarna hänger på och äter.är det klak eller ägg vet ni vad det är ? ifall det är ägg kommer snigel att dö efteråt ?MVHPatrick Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
phhasek Postat 5 januari 2014 Dela Postat 5 januari 2014 Den försöker göra små turbosar! Min gjorde så där i påsen på väg från affären . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 5 januari 2014 Dela Postat 5 januari 2014 mina trochus gör sådär ganska regelbundet. Får plocka upp bebisarna ur sumpen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Pasaputte Postat 5 januari 2014 Författare Dela Postat 5 januari 2014 Tackar för svar ska googla fram hur långt tid innan men ser små bebisar Kul om några överlever , min blenny var med en öppen mun nära snigel, jag kunde inte ens skrämma honom, han hade fest MVHpatrick Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Melika Postat 30 januari 2014 Dela Postat 30 januari 2014 HejMin lo vulpinus släpper slem när blir stressad men ibland de andra fiskar äter upp de. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.