Romland Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 Tjena!kan clowner gå i symbios med en catalaphyllia? var nämligen tvungen att flytta den en bit bort ifrån mina andra koraller igår då den blivit lite större och var nära att bränna dom andra Efter det så har mina clowner flockats kring den och åker fram och tillbaka in i den och verkar inte alls blyga av sig? Är detta en början av symbios eller är dom irriterade över att jag flytta den? Citera
Wigge Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 det kan gå i symbios med det mest, mina har gått i xenia, duncanopsammia, anemon och euphyllia Citera
Romland Postat 15 januari 2014 Författare Postat 15 januari 2014 Okej! vore roligt om det nu skulle bli så =) Citera
_Manne_ Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 Låter som dom redan flyttat in.. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Romland Postat 15 januari 2014 Författare Postat 15 januari 2014 Thihi! Han kan inte störa catalaphyllian så den mår dåligt Citera
_Manne_ Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 Är korallen utslagen så är det ingen fara.. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Romland Postat 19 januari 2014 Författare Postat 19 januari 2014 Det var nog ett falskt alarm, han drog ihop sig i 2 dagar men nu är han öppen igen och clownerna struntar i honom! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.