byggarebob Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 Hej jag såg nånstans, minns ej nu..en goby som heter eller kallas Houdini.vet nån vad den heter på reflex?vill gärna fixa en sådan,,skit cool firre..mvh Patrik, skicka gärna pm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 En sån här?http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2218129 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JoWa Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 den lär ju inte vara gratis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 Brukar ligga på 800-1000:- men den syns väldigt sällan, blir mellan 1-2cm och är väldigt skygg!Köpte större delar av levande av en kille i Gbg, när vi hade tagit upp all sten så såg han den, första gången på nästan 2 år så att lägga så dyra pengar på en fisk som inte syns känns lite onödigt!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fredrik.g Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 Discordipinna griessingeri heter den. Riktigt snygg. Har fått för mig att Lasse här på guiden har en.Precis som Ken säger så brukar det vara dyrt kilopris på den;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 Oj jädrans vad snygg den var..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 Nu skulle den vara varit 5-6cm lång o halva priset .. O leva i grupp om 5-6st Så börjar vi närma oss en dröm för mig..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
byggarebob Postat 29 januari 2014 Författare Dela Postat 29 januari 2014 Kan kanske ta att den e dyr å skygg,, för den e såå cool.ska se mot slutet av månaden om zg kan ta hem och va priset är.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 Väldigt cool, ville själv ha en sådan förr, men sen såg jag hur pass liten den va, jätte liten, så på bild ser den cool ut, men har man akvarium större än 50l så är det inget jag skulle köpt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.