saltatrox Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Hitta en Dendronephthya i en affär, men den såg jätte ledsen ut.Men jag köpte den i alla fall.Har punkt matat den utan några framgångar.Nu plockar jag ur den och lägger den i en behållare med rotifers och cyclops.Tillsätter även ULTRA MIN D.Odlar phytoplankton, så har doserat extra mycket senaste tiden. (om det hjälper ?)Den har visat sig lite gladare sen jag plocka ut och mata den. Har ni fler tips till mig.MVH Thomas Citera
greger Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Kör på din metod - det brukar ta ett tag innan de vaknar till igen.Hitta en Dendronephthya i en affär, men den såg jätte ledsen ut.Men jag köpte den i alla fall.Har punkt matat den utan några framgångar.Nu plockar jag ur den och lägger den i en behållare med rotifers och cyclops.Tillsätter även ULTRA MIN D.Odlar phytoplankton, så har doserat extra mycket senaste tiden. (om det hjälper ?)Den har visat sig lite gladare sen jag plocka ut och mata den. Har ni fler tips till mig.MVH Thomas[ATTACH=CONFIG]110631[/ATTACH] Citera
Vandal Postat 5 februari 2014 Postat 5 februari 2014 borde väl funka att sockra den emellanåt också... Citera
NiXoN Postat 5 februari 2014 Postat 5 februari 2014 Dendron lär käka phyto enligt dom senaste rönen jag läst, sen vilka phyton är det frågan.Jag tror dock att man nästan får inrikta sig på dendron om man skall kunna förvänta sig att lyckas i längden.//NiXoN Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.