oualid Postat 3 februari 2014 Postat 3 februari 2014 Jag är sugen på att köpa en Stjärnmuräna, Echidina nebulosa till mitt 350L kar.Det finns en sån på affären i stan, fast den är fortfarande liten.Jag vet att den kan bli upp till 90cm och att den är glubsk.Vad har ni för erfarenhet om Stjärnmuräna?Är den farlig mot andra fiskar?Äter den upp putsräkor?/Oualid Citera
Sweet*Lou Postat 4 februari 2014 Postat 4 februari 2014 Min åt inget annat än det jag matade med, och jag har både annan fisk och putsarräkor. Citera
ola sjödin Postat 4 februari 2014 Postat 4 februari 2014 Jag har samma erfarenheter. Den är galet glupsk vid matning (matar med lång pincett) och har inte visat någon vilja att tugga på putsarräkor eller småfirrar. Jag skulle dock inte vilja låta den svälta några längre perioder. Citera
oualid Postat 4 februari 2014 Författare Postat 4 februari 2014 Jag har samma erfarenheter. Den är galet glupsk vid matning (matar med lång pincett) och har inte visat någon vilja att tugga på putsarräkor eller småfirrar. Jag skulle dock inte vilja låta den svälta några längre perioder.Hur ofta ska man mata den? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.