Strikt Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Hittade just denna sugande på framrutan. Bilderna är så dåliga så att jag skäms, försökte dock ta loss den för att kunna ta bättre bilder men den sitter som berg. Innan jag ev tar loss/skadar den undrar jag om nån kan se vad det är för något? Färgen är lila med mörka fläckar, den har inget skal men ser ut som en snäcka och längden är ca 2 cm. Kan det vara nån sorts nakensnäcka?14/02/08/u3u4ugut.jpg Citera
wesslan666 Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Svårt att se men det ser ut som en ledsnäcka....Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Strikt Postat 7 februari 2014 Författare Postat 7 februari 2014 Svårt att se men det ser ut som en ledsnäcka....Sent from my iPhone using TapatalkHm, ja svårt att se IRL också men inte omöjligt. Den har effektivt tagit bort algfilm längs botten på framrutan. Är de flesta ledsnäckor snälla algätare?Lägger till en bild som föll bort av någon anledning. Citera
wesslan666 Postat 7 februari 2014 Postat 7 februari 2014 Ser ut som mina ledsnäckor jag hade. Dom kom med min sten å va ett 10 tal dom gjorde ingen skada i allafall levde rätt länge hos mig. Såg dom typ första året...Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Strikt Postat 7 februari 2014 Författare Postat 7 februari 2014 Ok, då låter jag den vara ett tag och observerar. Stoppade nyligen i en ny urlakad ls och sen dök denna upp. Tack för svaret! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.