NiXoN Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Jag har provat och det fungerar men idag är det oftast mer fördelaktigt att köpa en reservhuv för en 6095, bredare utblås och mer insläpp.Vill man ha mer tryck och nå långt i karet så är modden mer fördelaktig.//NiXoN Citera
Mattias Postat 1 mars 2014 Författare Postat 1 mars 2014 Då skall jag testa Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
petnym Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Jag har gjort den modifikationen på en mindre nanostream. Den ger betydligt mer flöde efter modifieringen men den startar ibland baklänges... Citera
Mattias Postat 1 mars 2014 Författare Postat 1 mars 2014 Ok, tänkte testa på en 6015Varför startar den baklänges ?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
petnym Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Varför startar den baklänges ?Den kan starta åt vilket håll som helst, men det finns en mekanism som stoppar den om den startar åt fel håll... Den mekanismen funkar inte fullt ut om man moddR pumpen... Citera
Mattias Postat 1 mars 2014 Författare Postat 1 mars 2014 Ok, tack Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Mattias Postat 4 mars 2014 Författare Postat 4 mars 2014 Nu har jag testat, och visst blev det ner skjuts på vattnet. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.