Gå till innehåll

Sanderskummare


lape

Rekommenderade inlägg

Efter några års uppehåll med saltvattenakv. så har jag insett att jag nog aldrig får tid att starta på nytt.

Jag har en Sanderskummare som är 130 cm hög, som jag tänker sälja. Frågan är vad står en sådan i pris idag? Jag hittar inte motsvarande på nätet, så jag skulle behöva hjälp med en vettig priside´. Jag tänker även sälja min Sander ozonisator 50 gr och även med den skulle jag behöva hjälp med en priside´. Så jag skulle vara hemskt tacksam om Ni har några vettiga ideer om detta. Skriv gärna här eller maila v70n@hotmail.com

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En gammal syresten skummare är nog inte så mycket värd i dag, någon hundring om du lyckas få någon intresserad. Var och varannan har en sådan stående i källaren bland alla andra bra ha prylar, däribland jag.

Men du kanske kan sälja den till någon som ska göra ett hemmabygge och kan använda röret från den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En sån har nog ett mycket begränsat marknadsvärde,däremot är det ju fortfarande bra skummare för den som har en tillräckligt bra luftpump.

ozonsäkra och "virtually indestructable" som nån beskkrev det.

Jag använder en sån där tvåmetersversion som jag kapat ner till 1 meter och byggt om till venturiskummare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...