Gå till innehåll

Juwel vision 450 liter


msen

Rekommenderade inlägg

Sådär, då var jag äntligen igång ordentligt med allting :) Har skapat osmosvatten i ett par dagar och igår blandades saltet i. Idag har 20 kg levande sand lagts i samt lite levande stenar. Imorgon ska jag nog lägga över lite mer levande sten från mitt andra mindre akvarium.post-8100-14468932906701_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! Till att börja med har jag satt i juwels skummare 3.0 samt orginalfiltret som jag tänkt uppgradera från 1000 liter/h till eccoflow 1500 liter. Jag har två tunze streamer 4500 liter/h samt 1800 liter/h. Det är nog den teknik jag ska ha i början :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu uppgraderat med eccoflow 1500 l/h. En riktigt tyst och kraftfull pump :) Har även smackat på 2st reflektorer på lysrören och beställt två till som förhoppningsvis snart kommer in till butiken. De gjorde verkligen skillnad :) Jag har bara lagt ner de levande stenarna än så länge tills jag får en bra idé på hur jag skulle kunna möblera i karet.

post-8100-14468932909814_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...