nelson Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Hejsan!Jag undrar om ni som har eller haft SCWD skulle vilja svara här ang om ni köpt dem i Sverige eller i Utlandet och om de låter mycket.Min är köpt på Ebay och låter som en märklinjärnväg.Mvh Nelson Citera
Vitamin Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Detta var uppe för ett par veckor sedan...Länk: Citera
Vitamin Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Här är länken till en som säljer dom i Sverige...http://shop.carlen.biz/ Citera
jojjen Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Min är köpt på Ebay och låter som en märklinjärnväg.Samma här Citera
thomas5547 Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 min låter inget.. och är köpt i sverige.. Kan hända att man hör ett knackande ljud.. men inget att bry sig om Citera
nelson Postat 21 september 2005 Författare Postat 21 september 2005 Tjena!Min knackar också lite grann, kan vara lite störigt för den sitter precis bakom soffan. Jag tänkte om det var olika tillverkare för Europa och USA. Även om det licenstillverkas behöver inte slutprodukten bli den samma.Nelson Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.