wrang Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Såg lite intressant grej.AquaControll Profiline inkl styrdosa ca 6200:-IKS inkl styrdosa ca 4500:-Kan AquaControl mer funktioner än en IKSSå någon som sett denna AquaControl i bruk och undra varför denna är dyrare mot en IKS dator Citera
Robbygg Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 Ursäkta jag drar upp en gammal tråd, men finns det ingen som kan säga nån skillnad mellan dessa?Mvh,Alex Citera
wrang Postat 17 november 2005 Författare Postat 17 november 2005 Trådar skall dras upp igen Har kollat vidare å en AquaControll Profiline kan ha fler moduler inkopplade å på så sätt kontrollera fler akvarium med samma enhet http://www.aquacontrol.biz/html/pl_detail1.html Citera
Robbygg Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Frågan är också vilket som är mest ekonomiskt? Av vad jag förstod så kunde man mäta flera saker med en av deras sensormoduler, som kostar lika mycket som bara en sensor ifrån IKS.Men sen hade Aquacotrol varsin switch för var och ett sensorområde tex Ph. Undra om man måste ah dessa, eller om det räcker med den stora socketen.Ps. Jag läste vidare på hemsidan och sensorerna är inte inkuderade i den modulen utan dom får man köpa separat. Då blir detta genast mycket dyrare än Iksen. Såvida man inte måste ha modulen, och kan bara plugga in sensorerna direkt. Men jag hittar inga prisuppgifter. Ds.Mvh,Alex Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.