msen Postat 22 maj 2014 Postat 22 maj 2014 Har precis skaffat en sådan här streamer och efter lite pysslande så blev den riktigt bra, men hur vet jag vilken firmware pumpen har? Citera
Laggeman Postat 22 maj 2014 Postat 22 maj 2014 Firmware? Det går väl inte att göra något åt programmen på dessa? Citera
msen Postat 22 maj 2014 Författare Postat 22 maj 2014 Enligt manualen så ska man kunna uppdatera wireless-version till en nyare firmware med hjälp av en annan pump som är bärare av en nyare version. Men då kvarstår ju frågan vilken version man själv har och vilken version den andra som man vill uppdatera ifrån har samt vilken den nyaste som finns på marknaden är. Citera
Laggeman Postat 22 maj 2014 Postat 22 maj 2014 Se där, det var helt nytt för mig.Är pumpen köpt ny så misstänker jag att det är den senaste versionen du har iaf. Citera
Majki01 Postat 22 maj 2014 Postat 22 maj 2014 Eller så köper man deras reeflink och uppgraderar den via det en underbar teknik pryl Citera
_Manne_ Postat 22 maj 2014 Postat 22 maj 2014 Intressant.. Har du någon koll på vad som kan vara "bättre" men en senare version av mjukvaran ?? Har själv två pumpar sen länge.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
msen Postat 22 maj 2014 Författare Postat 22 maj 2014 Tyvärr noll koll på vad skillnaden är. Eventuellt är det så att nyaste firmware har något mer mode och bättre mottagning mellan pumparna. Annars är det ju alltid kul att ha nyaste firmware av någon anledning ändå. Citera
Leif Holmqvist Postat 22 maj 2014 Postat 22 maj 2014 Är pumpen ny så har den den senaste mjukvaran.senaste uppdateringen var 2012. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.