Kattmat Postat 30 september 2005 Författare Postat 30 september 2005 Här har dom billiga osmos-filter www.marinshop.deAquaComplete "Easy-Jet 230" osmos €58 AquaComplete "Standard-Jet 230" osmos €89 Perfekt. Tack så mycket. Ska se om jag inte hittar annat som jag behöver i samma butik så sparar jag ju på frakten.Tack tack!Så alltså.Ytavrinningsbox med bara ett borrat hål och en kran så det håller tätt.Pump på ca 3000liter/h som tar ytavrinningsvattnet och bara pumpar tillbaka det igenCirkulationspump på ca 3000liter/hOsmosLevande stenVart ska jag stoppa doppvärmaren? I ytavrinningsboxen eller nån annanstans vartsomhelst i karet? Vart ska jag placera cirkulationspumpen? Man vill ju inte att sånt ska synas egentligen.Förslag?Edit:Dock är tyska inte mitt bästa språk hehe. De andra sajterna jag sett har varit på engelska också.Man kanske inte borde valt franska i grundskolan iallafall. ^^ Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.